Понеділок, 04.29.2024, 9:27 AMВітаю Вас Гість | RSS
Дроздівський НВК "ДНЗ-ЗОШ І-ІІ ступенів"
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [23]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Документи



Освітня програма Дроздівського НВК
09.12.2018, 11:34 AM

Погоджено: Затверджено

Рішенням педагогічної ради наказом директора

Протокол № 1 від 31.08.2018р.__ _____________________ №22 від 31.08.2018р._

Директор НВК

__________ В.О.Демчук

Освітня програма Дроздівського НВК «ДНЗ-ЗОШ І-ІІ ст.»

на 2018-2019 навчальний рік

1.Освітня програма НВК, складена на основі Типових освітніх програм,
затверджених наказом МОН від__________ .

Ця освітня програма окреслює підходи до планування й організації закладом освіти єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов'язкових результатів навчання, визначених Державними стандартами початкової, базової та повної загальної середньої освіти.

2. Загальний обсяг навчального навантаження становить:

Для початкової школи - 47 години, з них для 1,2 класу - 23 годин; для 3 і 4 класу - 24 години.

Для основної школи - 71 година, з них для 5 класу - 16 годин; для 7 класу - 31 година; для 8 класу - 24 години.

Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень окреслено у

навчальних планах НВК. Для 1 класу - на основі додатка №________ до Типової

освітньої програми початкової освіти. Для 2-4 класу - за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОН молоді та спорту України від 10.06.2011 № 572, із змінами згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2014 № 460 (дод. № 1).

Навчальні робочі плани забезпечують виконання інваріативної складової Типових навчальних планів відповідно до Державних стандартів.

Для учнів 7 класу - за Типовим навчальним планами загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня, затвердженими наказом МОН молоді та спорту України від 03.04.2012 № 409, в редакції наказу МОН України від 29.05.2014 № 664, із змінами згідно із наказом МОН України від 12.12.2014 № 1465 (дод. № 1).

Для учнів 5, 8 класів складено робочі навчальні плани за індивідуальною формою навчання, відповідно до Положення про індивідуальну форму навчання у ЗНЗ, затвердженого наказом МОН України від 12.01.2016 р.

Навчальний робочий план забезпечує гранично допустиме навантаження на одного учня.

Початкова і основна школа працює за типовими навчальним планом для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання у 5-денний навчальний тиждень.

3.Очікувані результати навчання здобувачів освіти. Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державних стандартах, визначено завдання, які

 

 

 

мають реалізувати вчителі у рамках кожної освітньої галузі. Результат навчання повинні робити внесок у формування ключових компетентностей учнів:

1) вільне володіння державною мовою, що передбачає уміння усно і письмово
висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти, а
також любов до читання, відчуття краси слова, усвідомлення ролі мови для
ефективного спілкування та культурного самовираження, готовність вживати
українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях;

2) здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та
іноземними мовами, що передбачає активне використання рідної мови в різних
комунікативних ситуаціях, зокрема в побуті, освітньому процесі, культурному житті

громади, можливість розуміти прості висловлювання іноземною мовою,
спілкуватися нею у відповідних ситуаціях, оволодіння навичками міжкультурного

спілкування, на уроках та в позаурочний час;

3) математична компетентність, що передбачає виявлення простих
математичних залежностей в навколишньому світі, моделювання процесів та
ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань, усвідомлення
ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини;

4) компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій, що
передбачають формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї,
самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати, формулювати припущення і
робити висновки на основі проведених дослідів, пізнавати себе і навколишній світ
шляхом спостереження та дослідження;

5) інноваційність, що передбачає відкритість до нових ідей, ініціювання змін у
близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь,
ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу
здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе
частиною спільноти і брати участь у справах громади;

6) екологічна компетентність, що передбачає усвідомлення основи
екологічного природокористування, дотримання правил природоохоронної
поведінки, ощадного використання природних ресурсів, розуміючи важливість
збереження природи для сталого розвитку суспільства;

7) інформаційно-комунікаційна компетентність, що передбачає опанування
основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність безпечного та
етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у
навчанні та інших життєвих ситуаціях;

8) навчання впродовж життя, що передбачає опанування уміннями і
навичками, необхідними для подальшого навчання, організацію власного
навчального середовища, отримання нової інформації з метою застосування її для
оцінювання навчальних потреб, визначення власних навчальних цілей та способів їх
досягнення, навчання працювати самостійно і в групі;

9) громадянські та соціальні компетентності, пов'язані з ідеями демократії,
справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя,
усвідомленням рівних прав і можливостей, що передбачають співпрацю з іншими особами для досягнення спільної мети, активність в житті класу і школи, повагу до прав інших осіб, уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов'язаних з різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України, дбайливе ставлення до власного здоров'я і збереження здоров'я інших людей, дотримання здорового способу життя;

10) культурна компетентність, що передбачає залучення до різних видів
мистецької творчості (образотворче, музичне та інші види мистецтв) шляхом
розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості;

11) підприємливість та фінансова грамотність, що передбачають
ініціативність, готовність брати відповідальність за власні рішення, вміння
організовувати свою діяльність для досягнення цілей, усвідомлення етичних
цінностей ефективної співпраці, готовність до втілення в життя ініційованих ідей,
прийняття власних рішень.

Спільними для всіх ключових компетентностей є такі вміння: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, творчість, ініціативність, здатність логічно обґрунтовувати позицію, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв'язувати проблеми, співпрацювати з іншими особами.

Враховуючи інтегрований характер компетентності, у процесі реалізації Типової освітньої програми або Освітніх програм рекомендується використовувати внутрішньопредметні і міжпредметні зв'язки, які сприяють цілісності результатів початкової освіти та переносу умінь у нові ситуації.

Період життя дитини від п'яти до шести (семи) років (старший дошкільний вік) визначається цілісною зміною її особистості, готовністю до нової соціальної ситуації розвитку. Пріоритетом цього процесу є формування і розвиток базових особистісних якостей дітей: спостережливості, допитливості, довільності поведінки, міжособистісної позитивної комунікації, відповідальності, діяльнішого і різнобічного освоєння навколишньої дійсності та ін. Потенційно це виявляється у певному рівні готовності дитини до систематичного навчання - фізичної, соціальної, емоційно-ціннісної, пізнавальної, мовленнєвої, творчої.

4. Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття середньої освіти. До початкової школи зараховуються діти як правило з 6 років.

До базової середньої школи зараховуються учні, які успішно завершили навчання у початковій школі.

5.Перелік освітніх галузей.

Освітню програму Дроздівського НВК «ДНЗ-ЗОШ І-ІІ ст.» укладено за такими освітніми галузями:

Для 1 класу: мовно-літературна, математична, природнича, громадянська й історична, соціальна і здоров'язбережувальна, технологічна, інформативна, мистецька, фізкультурна;

 

Для 2,3,4,5,7,8 класів:

Мови і літератури

Суспільствознавство

Мистецтво

Математика

Природознавство

Технології

Здоров'я і фізична культура

Логічна послідовність вивчення предметів розкриваються у відповідних навчальних програмах:

 

  1. Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів підготовлена робочою групою у 2017 році відповідно до наказу № 52 Міністерства освіти і науки України від 13.01.2017 р. та наказу №201 від 10.02.2017:
  2. Навчальна програма із зарубіжної літератури за редакцією О.Ніколенко, 2017 р.
  3. Навчальна програма для першого класу за редакцією О.Савченко
  4. Навчальна програма для ЗНЗ з хімії 7-9 класи затверджена Наказом МО молоді та спорту України від 07.06.2017 р. №804
  5. Навчальна програма з біології для ЗНЗ 6-9 класи затверджена Наказом МОН молоді та спорту України від 07.06.2017 р. №804
  6. Навчальна програма з географії для ЗНЗ 6-9 класи затверджена Наказом МОН молоді та спорту України від 07.06ю2017 р. №804
  7. Навчальна програма з природознавства для ЗНЗ 5 клас, затверджена Наказом МОН молоді та спорту України від07.06.2017 р. №804
  8. Навчальна програма з основ здоров’я для ЗНЗ 5-9 класи затверджена Наказом МОН молоді та спорту України від 07.06.2017 р. №804
  9. Навчальна програма з трудового навчання для ЗНЗ 5-9 класи затверджена Наказом МОН молоді та спорту України від 07.06.2017 р. №804

6. Основні форми організації освітнього процесу. Основними формами
організації освітнього процесу є різні типи уроку:

1) урок засвоєння нових знань;

2) урок формування умінь і навичок;

3) урок застосування знань, умінь, навичок;

4) урок узагальнення та систематизації знань;

5) урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок;

6) комбінований (змішаний) урок.

А також екскурсії, складання проектів.

Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватися та розширюватись у змісті окремих предметів за умови виконання державних вимог Державних стандартів та окремих предметів протягом навчального року.

Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів.

7. Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти.
Система внутрішнього забезпечення якості складається з наступних

компонентів:

Кадрове забезпечення освітньої діяльності: у закладі працює 11 педагогів. Із них 1 - «старший учитель», 3 - із кваліфікаційною категорією «спеціаліст вищої категорії», 3 - із кваліфікаційною категорією «спеціаліст першої категорії», 2- із кваліфікаційною категорією «спеціаліст другої категорії» і 1 – спеціаліст, 1 – середня освіта.

Навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності: в НВК працює З методоб'єднання: вчителів початкових класів; гуманітарно-естетичного циклу; природничо-математичного циклу. Всі учителі беруть участь у районних методичних об'єднаннях відповідно до фаху, відвідують семінари, практичні заняття, ведуть роботу з обдарованими дітьми, вивчають передовий педагогічний

ДОСВІД.

Всі вчителі школи - досвідчені педагоги з великим педагогічним стажем: 1 учитель має стаж роботи 45 років, ще один – 40, по одному - відповідно 39 і 37, чотири вчителі – від 21 до 25 років, один – 10 років, один – 2 роки.

 

Матеріально-технічне забезпечення потребує покращення стану та оновлення, а саме: створення комп'ютерного класу, придбання мультимедійного обладнання, дообладнання спортивного майданчика.

Навчальні заняття проводяться на належному науковому та методичному рівні.

Із 26 учнів НВК: 2 мають високий рівень, 15 - достатній, 9 - середній.

 

Школярі беруть активну участь в районних олімпіадах, конкурсах. Так у минулому навальному році учень 7 класу Лежнюк Андрій виборов ІІ місце з хімії, ІІІ – з біології на районній олімпіаді з цих предметів. А Дубич Яна, учениця 9 класу, ІІІ місце на олімпіаді з української мови та літератури. Команда нашого закладу зайняла ІІІ місце на районному конкурсі «Молодь обирає здоров’я». Учень 7 класу Лежнюк Андрій був першим на районному огляді юних екскурсоводів.

Учні мають певні досягнення у складанні ДПА. Так, 75% учнів 9 класу показали достатній і високий рівень навчальних досягнень.

."'■•''■'

Завдання системи внутрішнього забезпечення якості освіти:

  • Оновлення матеріально-технічної бази, створення нового освітнього осередку : придбання меблів, дидактичних матеріалів;
  • Оновити методичний куточок;
  • Забезпечити вчителів методичними посібниками;
  • Вивчати сучасні методики викладання навчальних предметів;
  • Контролювати виконаня вчителями навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок учнів, розробляти рекомендації щодо їх покращення;
  • Створювати необхідні умови для підвищення фахового кваліфікаційного рівня педагогічних працівників (курси підвищення кваліфікації, атестація, тренінги, участь у ярмарках педагогічної майстерності);
  • Покращення умов соціального середовища, створення соціального паспорта.

 

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: drozdiv
Переглядів: 271 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту